تجلیل از جانباز دفاع مقدس به نیابت از سردار دلها در سه شنبه های تکریم 

تجلیل از جانباز دفاع مقدس به نیابت از سردار دلها در سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم به نیابت از سردار دلها از هدایت الله سالاری رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم به نیابت از سردار دلها از هدایت الله سالاری رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با بیان این مطلب که سرکشی و دیدار از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سیره حاج قاسم سلیمانی مشهود است، ابراز کرد: از آنجایی که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایشان در بین ما نیستند بنابراین تصمیم گرفتیم به نیابت از این سردار شهید ما به دیدار این جانباز و رزمنده دفاع مقدس برویم.

 

 

 



وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که توفیقی نصیب شد تا با همراهی کاروان حامل پرچم های حرمین شریف امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) و خشت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به دیدار هدایت الله سالاری رزمنده و جانباز ساکن محله مسجد امام علی (ع) رفته و از وی تجلیل کنیم.

 

 

 

 

 


میجانی سالاری جانباز سرافراز از دوران جبهه و جنگ چند ترکش در سر و بدن خود به یادگار دارد و علاوه بر این نیز در جبهه شیمیایی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) بیان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از پایان جنگ تحمیلی وی باید هر ماه برای مداوا و درمان به تهران برود اما با وجود این مشقت ها همچنان از انتخاب راه دفاع از میهن و رفتن به جبهه پشیمان نیست.

وی افزود: سالاری رزمنده و جانباز به مدت ۷۸ ماه در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از میهن، اسلام و ارزش های دینی جنگیده است.

میجانی اظهار کرد: این جانباز فرزند شهید علی سالاری است که پدر بزرگوارش در عملیات خیبر در منطقه فاو مورد حمله شیمیایی قرار گرفته و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت عنوان کرد: به گفته سالاری جانباز؛ وی برای این که اسلحه پدر در دفاع از ولایت و اسلام پس از شهادت بر زمین نماند عازم جبهه شده است.

وی در خاتمه تاکید کرد:  تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان نقش بسزایی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد و ما امیدواریم با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون توانسته باشیم برای تحقق این مهم گامی هر چند کوچک برداشته باشیم.

پایان پیام/ 586